.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
یک متخصص قلب گفت: در روز‌های تعطیل و سرد زمستانی افزایش حملات قلبی را در برخی از مردم شاهد هستیم. دلایل افزایش خطر سکته در روز‌های سرد
یک متخصص قلب گفت: در روز‌های تعطیل و سرد زمستانی افزایش حملات قلبی را در برخی از مردم شاهد هستیم.(ادامه)
بر اساس گزارش گاردین، احتمالا به‌زودی یک شیرین‌کننده‌ی مصنوعی محبوب که در هزاران محصول ازجمله نوشابه‌ی رژیمی، بستنی و آدامس مورد استفاده قرار می‌گیرد، به‌عنوان خطر احتمالی سرطان برای انسان اعلام خواهد شد. علاقه‌مندان نوشابه و بستنی منتظر یک خبر بد باشند!
بر اساس گزارش گاردین، احتمالا به‌زودی یک شیرین‌کننده‌ی مصنوعی محبوب که در هزاران محصول ازجمله نوشابه‌ی رژیمی، بستنی و آدامس مورد استفاده قرار می‌گیرد، به‌عنوان خطر احتمالی سرطان برای انسان اعلام خواهد شد.(ادامه)
گارد ساحلی آمریکا از کشف یک میدان زباله در نزدیکی زیردریایی ناپدید شده گردشگری در حوالی بقایای کشتی تایتانیک خبر داد. آثاری از زیردریایی ناپدید شده کشف شد/ کشته شدن تمام سرنشینان
گارد ساحلی آمریکا از کشف یک میدان زباله در نزدیکی زیردریایی ناپدید شده گردشگری در حوالی بقایای کشتی تایتانیک خبر داد.(ادامه)
مردان قدرت در تیررس زنان / ۵ پرونده‌ای که جهان را تکان دادند+ تصاویر
اتهام رسمی رئیس جمهوری سابق آمریکا به پرداخت پول به یک بازیگر فیلم‌های مستهجن برای سکوت درباره رابطه دو طرف، اولین پرونده این چنینی نیست که جهان را تکان می‌دهد بلکه در دهه‌های گذشته نیز موارد مشابهی داشته است.(ادامه)
تحکیم هویت ملی و مذهبی مازندران که ۱۱۹۴ سال قبل با ایجاد نخستین حکومت شیعی جهان شکل گرفته بود رسالت خطیر رسانه استانی است.

تحول در صدا و سیمای مازندران با HD سازی شبکه/ صیانت از هویت دینی دغدغه رسانه استانی
تحکیم هویت ملی و مذهبی مازندران که ۱۱۹۴ سال قبل با ایجاد نخستین حکومت شیعی جهان شکل گرفته بود رسالت خطیر رسانه استانی است. (ادامه)
کتاب «دوباره زنده کن ما را» مجموعه داستان‌های کوتاه برگزیده جایزه ادبی اُهنری با ترجمه لیدا طرزی توسط انتشارات کتاب نیستان منتشر شد و راهی بازار نشر شد. کتاب «دوباره زنده کن ما را» روانه بازار نشر شد
کتاب «دوباره زنده کن ما را» مجموعه داستان‌های کوتاه برگزیده جایزه ادبی اُهنری با ترجمه لیدا طرزی توسط انتشارات کتاب نیستان منتشر شد و راهی بازار نشر شد.(ادامه)
مطالعات محققین نشان می‌دهد، میزان حملات قلبی در آذرماه به نسبت سایر روزهای سال به مراتب افزایش پیدا می‌کند. چرا خطر حمله قلبی در زمستان بیشتر است؟
مطالعات محققین نشان می‌دهد، میزان حملات قلبی در آذرماه به نسبت سایر روزهای سال به مراتب افزایش پیدا می‌کند.(ادامه)
مطالعات محققین نشان می‌دهد، میزان حملات قلبی در آذرماه به نسبت سایر روزهای سال به مراتب افزایش پیدا می‌کند. به گفته دونالد لوید جونز، استاد دانشکده پزشکی دانشگاه نورث وسترن فاینبرگ در شیکاگو و متخصص قلب و عروق، بنا به دلایل متعددی از جمله استرس، هوای سرد یا ترک عادات خوب از نظر خوردن، خوابیدن و آشامیدن، نرخ حمله قلبی در فاصله کریسمس و سال نوی میلادی تا ۴۰ درصد افزایش می‌یابد. چرا خطر حمله قلبی در زمستان بیشتر است؟
مطالعات محققین نشان می‌دهد، میزان حملات قلبی در آذرماه به نسبت سایر روزهای سال به مراتب افزایش پیدا می‌کند. به گفته دونالد لوید جونز، استاد دانشکده پزشکی دانشگاه نورث وسترن فاینبرگ در شیکاگو و متخصص قلب و عروق، بنا به دلایل متعددی از جمله استرس، هوای سرد یا ترک عادات خوب از نظر خوردن، خوابیدن و آشامیدن، نرخ حمله قلبی در فاصله کریسمس و سال نوی میلادی تا ۴۰ درصد افزایش می‌یابد.(ادامه)
وزارت امور خارجه تحریم‌‌های جدیدی را علیه ۱۳ مقام و شخصیت و ۴ نهاد انگلیسی از جمله رئیس ستاد کل نیروهای مسلح بریتانیا، رئیس زندان دورهام، پایگاه نظامی منویث هیل و کمیته پارلمانی برای ایران آزاد و ...اعمال کرد. فهرست تحریم‌‌های ایران علیه اشخاص و نهادهای بریتانیایی
وزارت امور خارجه تحریم‌‌های جدیدی را علیه ۱۳ مقام و شخصیت و ۴ نهاد انگلیسی از جمله رئیس ستاد کل نیروهای مسلح بریتانیا، رئیس زندان دورهام، پایگاه نظامی منویث هیل و کمیته پارلمانی برای ایران آزاد و ...اعمال کرد.(ادامه)
انگلیس یا آمریکا؟ کدام یک دشمن‌ترند؟ / بررسی تاریخی
اگر انگلیسی‌ها به خاک من تجاوز کنند در مقام مدافعه برآیم و تا آخرین قطره خون من بر زمین نریخته است، دست از جنگ با آنان نکشم.(ادامه)
طبق این گزارش دهها انفجار شهر اربیل را لرزاند. همچنین آژیرهای خطر در نزدیکی پایگاه الحریر، فرودگاه اربیل و مجتمع صلاح الدین به صدا درآمدند. اسامی افسران اسرائیلی کشته شده در حمله موشکی به اربیل
طبق این گزارش دهها انفجار شهر اربیل را لرزاند. همچنین آژیرهای خطر در نزدیکی پایگاه الحریر، فرودگاه اربیل و مجتمع صلاح الدین به صدا درآمدند.(ادامه)
راز افزایش آنتی‌ بادی‌ پس از زدن واکسن
نتایج یک بررسی جدید نشان می‌دهد ورزش پس از دریافت واکسن می‌تواند آنتی‌بادی‌های ساخته شده در بدن را افزایش دهد.(ادامه)
گزارش AFC از نحوه صعود پرسپولیس به فینال
سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارشی به مسیر صعود پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا 2020 پرداخت.(ادامه)
دیدار تیم‌های پرسپولیس ایران و النصر عربستان با پیروزی دراماتیک سرخپوشان ایرانی به فینال به پایان رسید. صعود پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا
دیدار تیم‌های پرسپولیس ایران و النصر عربستان با پیروزی دراماتیک سرخپوشان ایرانی به فینال به پایان رسید.(ادامه)
پیکر صدای ماندگار دوبله ایران تشییع شد
پیکر زنده یاد «حسین عرفانی» با حضور دوبلورها و علاقه‌مندان به هنر وی به سمت بهشت زهرا (س) تشییع شد.(ادامه)
آیا غذا خوردن پیش از ورزش بی خطر است؟
مطالعات به این نکته اشاره دارند که گرسنگی موجب می شود تا بدن کربوهیدارت های ذخیره شده را بسوزاند که می تواند روند کاهش وزن را تسریع کند. اما برخی معایب و اشکالات چندان از این مزایای تناسب اندام دور نیستند.(ادامه)
عکس/ مراسم‌ جشن‌ سال‌ نو میلادی استقلالی‌ها
علیرضا منصوریان دیروز در پایان تمرین برای رابسون، مگویان، پادوانی و استیون جونز جشن سال نو میلادی برگزار کرد. در این مراسم بازیکنان استقلال هم حضور داشتند و در جشن بازیکنان خارجی تیم شان شرکت کردند. با درخواست منصوریان امروز درخت کریسمس در دفتر او در کمپ حجازی تهیه شده بود و سرمربی استقلال به این شکل بازیکنان خارجی تیمش را سوپرایز کرد.(ادامه)
در مصرف پروتئین ها اشتباه نکنید!
پروتئین از مصالح اصلی یک برنامه غذایی سالم است، اما بسیاری از ما بیشتر از آنچه توصیه شده پروتئین مصرف می کنیم.(ادامه)
عکس: همسر دونالد ترامپ و بانوی اول آمریکا کیست؟
ملانیا ترامپ (سابقاً ملانیا کناوس) مانکن سابق اسلوونیایی و همسر ابر تاجر املاک و مستغلات آمریکایی دونالد ترامپ است. (ادامه)
درتمرین امروز استقلالی ها چه گذشت؟+عکس
در تمرین امروز تیم فوتبال استقلال، مربیان و بازیکنان در رابطه با استعفای وزیر ورزش و جوانان صحبت کردند.(ادامه)
به جای قرص خواب از این آبمیوه بنوشید
تحقیقات نشان می‌دهد آب گیلاس تاثیر بی‌نظیری در رفع مشکل بی‌خوابی دارد.(ادامه)
17 خوراکی برای طول عمر بیشتر
سیر، هر خوراکی لذیذی را خوش طعم‌تر می‌کند، و شما نیز ممکن است آن را به غذایتان اضافه ‌کنید: چون خوردن سیر، ظرفیت افزایش عمر را دارد. سیر حاوی آنتی‌اکسیدان‌ها است و عقیده بر این است که فشارخون را تنظیم می‌کند.(ادامه)
17 خوراکی برای طول عمر بیشتر
سیر، هر خوراکی لذیذی را خوش طعم‌تر می‌کند، و شما نیز ممکن است آن را به غذایتان اضافه ‌کنید: چون خوردن سیر، ظرفیت افزایش عمر را دارد. سیر حاوی آنتی‌اکسیدان‌ها است و عقیده بر این است که فشارخون را تنظیم می‌کند.(ادامه)
هکرهای بی بی سی قدرت خود را آزمایش کردند
گروه هکری حمله کننده به سایت شبکه بی بی سی اعلام کرده است که هدفش تنها آزمایش قدرت سایبری خودش بوده است.(ادامه)
دومین نشست کتاب خوان استان مازندران برگزار شد
همچنین حجت الاسلام و المسلمین روحانی امام جمعه بابل و محمدتقی عباسپور معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان بابل از جمله افرادی بودند که در این نشست به معرفی کتاب پرداختند(ادامه)
لیدر زنان داعشی را بشناسید +عکس
سالی جونز"، پس از آشنایی با افکار تکفیری، به همراه دو فرزند 10 ساله‌اش، کشور خود را ترک کرد و به عضویت داعش درآمد وی تا مدت‌ها برای فریب دختران انگلیسی در برابر مبالغ هنگفت تلاش می‌کرد.(ادامه)
بازیگر نقش اوباما در فیلم ایرانی/عکس
(ادامه)
«مرد پرنده‌ای» جوایز اسکار را درو کرد
(ادامه)
ستاره‌هایی با هواپیمای شخصی +تصاویر
شمال نیوز: چهره‌های شناخته شده و مطرح هنری و ورزشی جهان برای جابجایی خود اکثرا از مسیر هوایی استفاده می‌کنند، البته این ستارگان از هواپیماهای شخصی خود برای این جابجایی هوایی استفاده می‌کنند.(ادامه)
میزان ثروت اوباما اعلام شد
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.118 seconds.